روابط عمومی

کانون پرورش فکری استان سمنان

روابط عمومی

کانون پرورش فکری استان سمنان

بوی مهر

بازهم با پایان یافتن فصل تابستان بوی مهر در شهرها و کوچه های کشورمان پیچیده است. و باز هم مدارس چشم به در دوخته اند و به انتظار نشسته اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کنند. با آغاز سال تحصیلی در اول مهر، میلیون ها دانش آموز به شوق آموختن، روانه مدرسه می شوند. همه ساله با شروع ماه مهر کوچه ها و خیابان ها رنگ و بوی دیگری پیدا می کنند و شور و شوق دانش آموزان جلوه زیبایی به جامعه می بخشد.

زمان قرعه کشی مسابقه پیامکی امام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان زمان ارسال پاسخ به مسابقه پیامکی امام رضا خاتمه یافته است و دیگر به پاسخهای ارسالی ترتیب اثری داده نخواهد شد.

زمان قرعه کشی مسابقه :

امروز 17 شهریور بعد از نماز ظهر و عصر قرعه کشی انجام خواهد شد و با شرکت کننده گان برنده قرعه کشی تماس گرفته خواهد شد تا مشخصات کامل آنها دریافت شود بنا به گفته مسئول ستاد اقامه نمازکانون پرورش فکری استان سمنان به 8 نفر از پاسخ های صحیح به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

اسامی نفرات در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان درج خواهد شد.

با تشکر از همه کسانی که در این مسابقه شرکت نمودند.

روابط عمومی

 اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

استان سمنان

مسابقه پیامکی ولادت امام رضا (ع)

به مناسبت ولادت امام رئوف اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سمنان با همکاری ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع امام رضا(ع) نموده است.

سوال مسابقه:

 ۶چیزی که زاییده نشده اند بلکه به واسطه معجزه و دمیدن روح بوجود آمده اند را نام ببرید.

جواب مسابقه با می توانید به شماره 09368754528 ارسال نمایید

لطفآ در هنگام ارسال پاسخ نام و نام خانوادگی خود را قید فرمایید

زمان:

تا پایان وقت اداری 16 شهریور

به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف ستاد اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اهدا خواهد شد.